Arkadaşlar ben bisey merak ediyorum aranızda yaşayan var mı varsa sebebi nedir bunun bebeğim akşam olunca ağlamaya başlıyor 7 8 gibi ama resmen katıla katıla aynı saatte karnı tok altı temiz e gazını da çıkartıyoruz ama aynı saatte hep ağlamaya başlıyor niye acaba araştırıyorum ama bulamıyorum hiç