OMG5860 aynen bacım neler denedim olmuyor. Yani karnı tok altı temiz neden sürekli ağlıyor ama normal ağlama değil sinirli bi ağlama şekli. Valla geçen bi arkadaş yazdı bana oğlu 1 yaşında hiç uyumazdı çocuk hep uykusuz dolaşıyordu ona hacamat yaptırmış o kadar çok rahatlamış ki çocuk artık mama sandalyesinde tek başına uyumaya başlamış. Bende yaptırmayı düşünüyorum artık