Coatlicuee Cıldırmak üzereyim gün icinde bişey yok ama uykuya gecerken sırtı besige degsin basıyo çığlıgı.uyumamak icin direniyor hatta bazen gözü kapalı aglıyor uykusu oldugu halde.anlam veremiyorum sinirlerim bozuldu artık tabi bunu ona yansıtmıyorum ama kendimi yiyiyorum 🤷♀️🤦♀️ Benim kıza özelmi varmı benim gibi yada nedendir ne yapabilirim sizce?
Emel16 Coatlicuee kızım 4 aylık ilk günden beri öyle gündüz hiç uyumuyor sayılır en fazla beş dk kucakta uyusa uyuyor ama fena alıştı kucağa
Bulut_pelin Yani canım benim ki 11 aylık emerek uyuyor ama gece o kadar çok uyanıyor ki mecbur her defasında meme vererek uykuya geri döndürüyorum. Çok zorlanıyorum artık benimle yatıyor bide düşecek felan diye korkuyorum. Herkes uyku sorunu yaşıyor bu aralar
Coatlicuee Bulut_pelin ya bayadır böyle anlam veremiyorum bu kadar olay cıkarmasına artk gercekten zorlanıyorum sanki biyerine biri bişey yapmıscasına cıgırıyor uyumamak icin napcaz böyle bilmem
Bulut_pelin Coatlicuee kaç aylık bilmiyorum ama akılları kesiyormuş artık gece uykusuna geçince bizden ayrı kalacaklarını anlıyorlarmış o yüzden tepki veriyorlar uyumaya
Bulut_pelin OMG5860 saat 8 buçuk da uyudu bu saaate kadar 5 defa uyandı. Bende ne uyku kaldı ne bişe uykusuzluktan artık kafamda saçma sapan şeyler dönüyor zaten depremden dolayı psikolojim bozuk uykuda olmayınca iyice çıldırır duruma geldim
Bulut_pelin Coatlicuee 8. Ayından beri bu durumdayım emin ol bir gece rahat uyuduğunu bilmiyorum maksimum 2 saattir yani
Alp02 Coatlicuee bence şükretmelisin haline meme reddi yaşıyoruz ve emerek uyur hoplaya zıplaya emzirip öyle yatırıyorum ve beşiğine koyduğum anda uyanıyor sil baştan tekrar hopla zıpla belim bacaklarım tutmuyor artık ..
Coatlicuee Alp02 bende o dönemlerden gectim ve benim kızım o kadar direnmeme ragmen tutmadı bıraktı sen sükretki iyi kötü tutuyor
Htcaysima Bizde 5 ay 10 günlüğüz. Ne gece ne gündüz uyuyor. En fazla yarım saat😩.Artık çıldırmak üzereyim😢. Gece oturup ağlıyorum uykusuztan. Gündüz uyusa baride 1saat uyusam ama yok😩Bir bebek uyumaz mı ya 🥴. Allah bol bol sabır versin başkada diyecek bişeyim yok. 🙏🙏
Coatlicuee Htcaysima ah kuzum gecicek bugünler biliyoruz ama gecerken bizden de cok şey götürüyor maleseff
Htcaysima Coatlicuee inş canım inş🙏Artık umutlanmıyorum 2-3 yaşına kadar😒. Benim ki doğduğundan beri uyuyan bir bebek değildi. Kesintisiz 1-2 saat uyuduğunu bilmem
Htcaysima Coatlicuee canım bakar bakmasına Allah razı olsun ondan elim kolum bacağım🤣🤣gece veriyorum 1-2 saat bakması için ama yetmiyo malesef. Malesef ki uyku ihtiyaç🤦♀️Zaten günlük 2-3 saat uykuyla dıruyorum en fazla.
OMG5860 Bulut_pelin aynen öyle depremden etkilendim bende uykusuzlukta zor nasıl yapıp ta uyku eğitimi veryolar ben bi türlü beceremiyorum beşiği koyduğum an ayağa kalkıp oynamak istyor
Coatlicuee Htcaysima haklısın ne diyebilirim ki benim kızda iki gündür cok sık kalkıyo aglayarak suan uykum kactı oturuyorum 😏