Dgnbsr 5.5 aylikken yani iki hafta evvel bebek arabasindan dusudum betona kafa ustu carpti.basta bayagi agladi sonra uyku hali geldi uyanik tuttum acile goturdum tomografi ve rontgene soktular cok sukur bisey cikmadi.beyin cerrahi ve radyoloji uzmanlarina da baktirdim bisey yok dediler.hafif ezilme olmus.kafasi sis gezdi ufak bir gocuk olustu sisligin yaninda.simdi cok minik bir sislik hissediyorum hala. Doktor bir liste verdi iki gun boyunca takip ettim hep. 50 cm yukseklige kadar dustuklerinde ciddi durumlarla pek karsilasilmiyormus.bi de carpma aninda kusma bilinc kaybi veya uyku istegi gozlerde kayma sonraki iki gun icinde de bu tarz belirtiler farkedilirse hemen acile goturulmeli.siz boyle belirtilerle karsilasmadiysaniz bir problem olacagini sanmiyorum.bizimki de iki saatlik muşadeden sonra acilden ciktigimizda gayet normal saglikli hareketler gosterdi