Birberenannesi Meraklimama bugün mağazaya giremedik biz de araba koymaya yer yoktu. İnternetten alıcam bulursam güzel bişeyler
Meraklimama Birberenannesi gezip bakması daha çok hoşuma gidiyor tabi imkan dahilinde sizde güzel şeyler bulursunuz inşallah .
Birberenannesi Satiyeakinci öyle mi ben ilk defa baktım da ondan sordum. Teşekkürler ben de alayım bişeyler o zaman 🌸
tiredmom_ Birberenannesi uyku tulumlarinda gerçekten güzel indirim var 220 olan tulumlar 170 TL kadar düşmüş. Ben kanguruyu ordan aldım kampanya vardı 280 liraya şimdi 350 lira olmuş
Birberenannesi Meraklimama bugün gittik ama giremedik araba koymaya yer yoktu mecbur internetten alıcam sağol 😃