Kızlar iyi akşamlar 😃 daha önce e bebekten hiç kıyafet alışverişi yapmadım. Şubatta da indirim varmış şimdi sitesine bi bakayım dedim kıyafetlere de daha önceden fiyatlarını bilmediğim için indirim var mı yok mu bilemedim. Önceki fiyatları bilen anneler cevaplarsa sevinirim gerçekten indirim var mı fiyatlarda varsa alışveriş yapmak istiyorum seneye için 🌸