Gizemu0109 kendinizi suçlamayın, annelik bu elbette kaygılanmamız yetersiz hissetmemiz normal zaman zaman. Ben de ya uyuduğu zaman yapıyorum yemekleri temizliği veya kanguruya koyup. Veya yanımda yere oturtuyorum 10 dakikalık işi 1 saatte yapıyorum 😄 genelde bacağa yapışık zaten.
Ev çok temiz olsun, yemeğim kusursuz olsun diye çok da takılmıyorum. Bir de ben evden çalışıyorum kaç kişiye saçma sapan mailler attım kucağımda oğlanla, veya telefon görüşmesinde bebek çığlığına alıştı artık beni arayanlar 😄
Normalde her işimi kendim yapardım şimdi temizlik için bi abla geliyor haftalık, yemeğim buzlukta ne varsa veya pratik atıştırmalık bir şeyler oluyor. Bir süre bu şekilde yaşamam lazım ben kabullendim artık 😄