-_-hUysUzvetatlikadin kotex, molfix ve sleppy denedim günlük ped hepsinde aynı kaşıntı yaptı en son gittiğimde doktora vajinanın florası bozulmuş diye sabun şampuan vs sürme demişti. Bende ara ara dalinle yıkardım şimdi ıntım jel aldım bir kaç gün pedsiz deneyeceğim aynı olacak mı