Ben de günlük ped kullanmadan aslaa rahat edemezdim ancak kaşıntı ve sonrasında bitmeyen mantar sorunu yaşayınca ilaçlar kremler sadece geçici çözüm oluyordu. Kalıcı olarak ne çözüm bulabilirim diye araştırırdım ve yikanabilir pamuk kumaş ped buldum kullanmaya başladım ve 1 yıldır kullanıyorum hiç kaşıntı ve mantar sorunu yaşamadım. 10 tane iç camasiri alacağınıza bahsettiğim kumaş pedden alabilirsiniz. Ben ponped ve ecoped marka kullanıyorum. Bi bakın isterseniz. Artık ben regl dönemimde bile pamuklu ped kullanıyorum. Evet biraz zahmetli oluyor ama hazır pedlerdeki kimyasallara maruz kalmıyorum en azından ☺️