Prensesannesiii9 eco1110- kızım bir yaşına girecek hala kundakla uyuyor bi ara bıraktırmayı denedim hiç bir türlü uyumadı yarım kundak yapıyorum ben
gamzes-26 Benim kızım geç döndü uyurken hic dönmüyordu 7 8 aya kadar uyurken kundak yaptım sonra birden bıraktık
eco1110- Esmakaracaaa bıraktıktan sonra uykusunda bölünme oldumu kundak yaptığım halde kızım ellerini çıkarıyor yüzüne götürüyor o zaman gözünü açıyor daha uyumuyor
YaseminAren eco1110- battanıye tutturmayo dene yazmaya çalıstım 🤣 uyku arkadası sevmıyor ama battaniyesinı tutatrak uyuyor oglum
Esmakaracaaa eco1110- olmuştu ama biz o zaman uykuya geçiç yöntemini de değiştirmiştik ondan destek almıştım yoksa bizde uyanıyorduk
_kizimveannesi29 eco1110- Ben 8 aylıkken bıraktım 😬 hastanede yattı o yüzden alıştı kundaksiz uyumaya. Yoksa devam ederdim Ama yarım kundak yapıyordum
mavikelebek_ eco1110- bir anda bırakmamalısın zaten önce tam kundaktan yarım kundağa geçip sonra tamamen bırakabilirsin korkar çocuk normal bir anda kundaksız uyursa korkması..
eco1110- Esmakaracaaa Ne güzel her bebeğin düzeni oluşmus neredeyse maşallah bir benim bebeğimde olmuyor sanırım bir türlü uykuya dalamıyor anlamadım 😔
eco1110- Esmakaracaaa İnşallah öyledir 3 aydan bu yana böyle çözemiyorum sürekli gaz reflü yok atakmış bişey çıkıyor habire🤦🏽♀️