-_-hUysUzvetatlikadin 1 ay önce aldığımız ev kayalık yerde ve düz giriş dediler ama evin yarısı toprağa batık yatak odası kot oluyor yani evin yarısı da toprak altında duvar kağıdı yapmışlar ışık falan evi suslemisler ama 1 ay geçti nem oranı 60lara çıktı duvarlar yarıya kadar nem küf oldu ve bugün balkonumu su bastı mutfağa kadar geldi ne yapicam bilmiyorum evi iade etsek tekrar taşınma işiyle nasıl ugrasicaz , insaatci getirttik evi temeline kadar kazip drenaj borusu koyup duvarlara zift ile yalitim yapinca gecer diyorlar ama o kadar yoruldum bıktım ki eşim de öyle perişan haldeyiz bogazimiz tahriş oldu çocuğum 2 yaşında astım olacak diye korkuyorum :(