Sevgili anneler merhaba. 1,5 sene önce aldık evimizi geçen sene böyle bir sorun yoktu ama bu sene evin dışarı bakan duvarlarından sarı sarı su damlacıkları akıyor ve rutubet oluyor bildiğiniz küf. Siliyorum bir hafta geçiyor geçmiyor fazlasıyla tekrar başlıyor küçük bebeğim var hasta olur diye bütün evi temizledim perdeleri yatağı yorganı yıkadım gene olmuş. Nolur bi akıl verin bu nasıl geçecek evden soğudum resmen binanın görevlisi ablaya sordum senin evinde de var mı yoksa benden mi kaynaklanıyor diye var diyor. Tamamen geçirecek bir yöntem yok mu 😔