Derya3338 oğlum 3 yaşında bebeğim de 7 aylık hamilelikte çok sıkmadım kendimi olur büyütürüm dedim geçti evet zor kolay değil ama bana göre ilk 1 sene zor oluyor sonra alışma süreci bebek 1 yaş alıcak o da koşup oynucak o zmn arkadaş olacaklar hep böyle düşündüm. Lohusa zamanı kendimi çok sıktığımı hatırlıyorum ben böyle napıcam çok zormuş iki çocuk ev iş koca tek kalamadım hep annem geldi Yiğenim kaynanam hep birine muhtaçlık duygusu sonra bir baktım ki tek başıma çocuklarımada yetiyorum evimede herşey zamanla oluyor gözünüzü korkutup hamilelik döneminizi kötü geçirmeyin derim ☺️