Derya3338 öncelikle hayırlı olsun 🌸 asla bunu üzüntü sebebi yapmayın kendinize, doğunca o güzelliği tekrar yaşayınca ancak pişmanlık sebebi olur bu size 🤗 benim çocuklarımın yaş arası tam 2 yaş. Bunu özellikle tercih ettim. Birlikte büyüsünler çok istiyordum çok şükür nasip oldu. Üstelik büyüğü aşırı zor bir çocuk yemesi uyuması her şeyi problem ve bana yapışık bir hayatı var. Bunlar hamileyken beni çok korkutmuştu. Bir daha aynı şeyleri yaşamak üstelik bu kez iki tane olması derken baya korkuyordum. Çok dua ettim sakin, uykusu yemesi güzel bir bebek olsun diye. Şükürler olsun gerçekten dingin bir bebek oldu evladım 💕 sessiz güleç uyumlu. Daha 4 aylık ama hiç zorladı diyemem beni. Bunu hep duyuyordum ikinciler daha kolay bebek oluyor diye çok şükür öyle de oldu. Elbette herkeste olacak diye bir şey yok, yani buna kesin diyemeyiz ama bu süreçte hep bu yönde dua ederek bunu isteyerek olmasına vesile olabiliriz de belki 😊