nazliicank Svgars bende hem orta hem hızlı var. Orta lansinohun hızlı akısıyla aynı akıtıyor. Hızlısı baya hızlı evet bebegımın bazen bogazına kacıyor. Eğer yavaştan gececeksenız orta akıs almanız daha uygun tommee de.