Svgars Kızlar önerdiğiniz akışı hızlı biberon hangisi lansinoh kullanıyor bebeğim tek delikli mama çok geç bitiyor
YaseminAren Svgars ilk 6 ay tek delık sonra 3 delık sonra y kesık almak lazım doye bılıyorum yıne de arastır ıstersen
nazliicank Svgars lansinoh diğer bıberonlara gore hızlı akış olsa bile az akıyor. Bende hem lansinoh hızlı akış hemde tommee tippee hızlı akış var. Baya farkedıyor. Lansınoh az gelıyorsa bız tommee tippeeden cok memnunuz
Meltem2611 Svgars kız ben delik açıyorum yetmezse. Bazı biberon uçlarını çok geniş açtım pütürlü şeyler için. Su gibi olanlar izin de daha az delikli. Ya bıçakla ya da iğneyle
Svgars nazliicank baktım dediğinize biberon şeklinde hızlı akış bulamadım hızlı akış başlığı ayrı almak gerekiyor sizde mi öyle yaptınız
nazliicank Svgars lansinoh hızlı akış diye ararsanız çıkar ben e bebekten almıştım. Paketinde sol üstte f yazar ve üç damla işareti olur
YagmurElamm Svgars nuk biberonu tavsiye ederim. S m l olarak emzik numaraları var s de 3 delik m de 6 l de 9 delik var
asrinhatasi Svgars merhaba ben de lansinoh kullanıyorum. L veya F numara emzik ucu hızlı akış olarak geçiyor biberondan memnunsanız L veya F numara emzik ucu alın🌸
nazliicank Svgars tommee tippee hızlı akış diye arayabilirsiniz. Biberon ve baslık ayrı ayrı satılıyor
Svgars nazliicank orta nasıl onu da denediniz mi bazı yorumlar da hızlı akışta bebekler bığuluyor yazılmış sipariş vereceğim kararsız kaldım
nazliicank Svgars bende hem orta hem hızlı var. Orta lansinohun hızlı akısıyla aynı akıtıyor. Hızlısı baya hızlı evet bebegımın bazen bogazına kacıyor. Eğer yavaştan gececeksenız orta akıs almanız daha uygun tommee de.