Keremikobayky her sağımı ayrı ayrı paketlemek yerine gün içinde buzluğa atacaklarinizi normal dolapta gece gündüz olmak üzere iki kaba koyup saklama torbalarina gün sonunda koyun dondurucuya tarih yazıp koyun .birde doğrudan ısıtmak yerine bir koba sıcak su dolu kaba biberonu koyun ılık olunca bebeğe verebilirsiniz . Birde evde olaraksaniz calismayacaksaniz bu saklama yöntemlerine çok girmeyin derim bebek emerek doyursun karnını biberona isirsa meme reddi olması yüksek ve siz sagdikca süt iyice artıyor bebeğin ihtiyaç fazlası süt göğüste birikirse mastit vb . Kısa tutayim konuyu siz soru olunca yazarsiniz bu arada geç gördum haberlere bakmaktan