Keremikobayky Selamlar bebeğimde meme reddi oluştu sürekli sağıp saklıyorum sütümü içiriyorum. Mochinin süt torbalarından kullanıyorum çok memnunum ama fiyatlar uçuk. Kullanıp memnun kaldığınız özelliklede mochiyle kıyaslayabileceğiniz marka önerileriniz var mı?
asrinhatasi Keremikobayky ben markette koroplast görüp almıştım hamileyken çok sütüm olmadığı için olanı sağıp koymuştum yetmişti. Belki trendyolda falan vardır
okuyor Keremikobayky lansinoh almıştık. Bir de lansinoh marka süt şişeleri var. Onlara da bakabilirsiniz.
MillenialMom Keremikobayky eşim bi kere civilin kendi kujju markasını almıştı, tek kilit asla mochi gibi değil ama yeterli ben memnunum
hulya09 Keremikobayky e bebek kendi markasi baby me memnundum gece gunduz yazmayı unutmayın sağdıktan sonra gece sütü uyku yapar
Keremikobayky hulya09 selam birşey soracağım. Şuan 11 günlük bebeğim. Dün sağdığım sütleri bugün içiyor her sağımı ayrı ayrı paketliyorum ve yakın saat aralıklarını veriyorum ama sütüm çok geliyo büyük ihtimalle bikaç güne içebileceği sütün çok önünde olucam. Buzdolabında altta duran süt 3 gün durduktan sonra üste buzluğa alınabiliyor mu yoksa taze sağıp mı buzluğa atılıyor?
hulya09 Keremikobayky her sağımı ayrı ayrı paketlemek yerine gün içinde buzluğa atacaklarinizi normal dolapta gece gündüz olmak üzere iki kaba koyup saklama torbalarina gün sonunda koyun dondurucuya tarih yazıp koyun .birde doğrudan ısıtmak yerine bir koba sıcak su dolu kaba biberonu koyun ılık olunca bebeğe verebilirsiniz . Birde evde olaraksaniz calismayacaksaniz bu saklama yöntemlerine çok girmeyin derim bebek emerek doyursun karnını biberona isirsa meme reddi olması yüksek ve siz sagdikca süt iyice artıyor bebeğin ihtiyaç fazlası süt göğüste birikirse mastit vb . Kısa tutayim konuyu siz soru olunca yazarsiniz bu arada geç gördum haberlere bakmaktan
MillenialMom Mamaftma bazen olabiliyormuş öyle, emzirme danışmanı öyle durumlarda sütü cezvede hafif ısıtmamı söylemişti
MillenialMom Mamaftma sanırım öyle, amaç kokusu çıkana kadar hafif çevirmek, sütü direkt o şekilde ısıtmak değil
MillenialMom YaseminAren onu ben de biliyorum, amaç kokusu çıkana kadar hafif çevirmek, sütü direkt o şekilde ısıtmak değil