Talha_kus0 merhaba, benim kızım da (4yas) 3 hafta önce ateş öksürük vs sebebiyle hastaneye götürdük. Boğazları kizarikti. Doktorun verdiği ilaçları saatine göre kullandık özellikle antibiyotik. Ateşi ilk 3 gece dirençli olabilir minimum 4 saatte bir ateş düşürücü verebilirsiniz demişti. Gündüz hiç bseyi olmayan çocuk gece 40 lara çıkıyordu ateşi. Ilık duş aldiriyoduk sürekli atletle yatiyodu, 3 geceden snra 38 lere düştü 4. geceden snra da yavaş yavaş azalarak normale döndü ateşi. Ateşin olması iyi birsey vücut direnç gösteriyor hastalıkla savaşıyor yani, sadece dışarıdan müdahale önemli soğuk kompleks vs. Geçmiş olsun 🍀