Oğlumun iki gündür ateşi var cuma geccesi 39 ateşle hastaneye götürdük düşürdük iyi oldu eve geldik iyiydi baya ama dün gece gene başladı Saba karşı 39 bucuga geliyordu hala da var her yolu denedik ama hep 38 civalrainda naplamiyim sizce bı öneriniz varmı normal ateşin kaç olması lazım lütfen bişey deyin