Ondina Mehtap-37 6 aydır kullanıyorum, banyo yaptırırken büyüdükçe iş zorlaşıyor kesinlikle öneririm. Salonda mutfakta bebeği oturtmak için kullananlarda var, benim bebeğim biraz hareketli olduğu için düşmeye meyilli, banyo dışında kullanmıyorum.
Mehtap-37 Mmeelliikkeee mama sandalyesi var ama o şekilde kullanmaya müsait değil malesef ben de banyo oturağı almaya karar verdim zaten daha tam dik oturamıyor mama sandalyesinde yedirmek çok zor oluyo benim için
MelindaMelisa Mehtap-37 Ben denemiştim yapışıyordu zaten altında vakumladı var tutuyor hatta biz kırdık çıkaramadık 😂