Ben de almayi dusundum, gecici bir sekilde, mama sandalyesinin bacaklarini cikarip oturak gibi kullandim 3 kez, ama zehir oldu banyolari, cok agladi…
Eger sizin de mama sandalyenizin bacaklari cikiyorsa, birkac alistirma yapin derim🤣
Bebeler gerekli seyleri reddetmeye bayiliyor…
Oturak almak yerine daha buyuk bi bebe kuveti aldim🥲🥲🥲
1 yasindaki bebemi daha ne kadar kuvette yikayabilirim zaman gosterecek🤣