Adababy 3yasakadarsifirekran ayakta hareket halindeyse hissetmemişti ortam sessiz olumca sesi duyuldu zaten
3yasakadarsifirekran Adababy Oğlum uyudu 5 dk sonra sallandı zaten öncesinde olsaydı duymazdık çok ağlıyordu oğlum
3yasakadarsifirekran Esraburkay Ben hissetmediğimde uyuduğumda falan o kadar etkilenmiyorum haliyle ama bizzat hissedince çok tırsıyorum şu an tüm uykum kaçtı.
3yasakadarsifirekran ozlemmm Heh aynen sanki vitrin sallanır ya içindeki tabak çanak ses çıkarır öyle bir şeydi.
Adababy 3yasakadarsifirekran aynen kızıımda uyumadı sürekli mutfağa gitmek istedi en son ağladı baya içerde oturun diyo bize en sonda uyudu yatağına yatırdık 2 dk sonra deprem oldu
BarlasEda 3yasakadarsifirekran ben hissetmedim valla. Ben çok korkuyum ya bi de evde ufak bi bebek var. Bi de gece olması.. Allah’ım sen koru yarabbim.
Defnem2229 Benim kızçem de çok huzursuzdu bu gün. 10 dakika 20 dakika uyuyup uyandı sürekli en son battaniyesinde sallayıp uyuttuk yattı. buraya gelmesem haberim olmazdı. Allah korusun hepimizi inşallah🤲 Çok geçmiş olsun.
KahveliVera lceLady öyle hakkı bir söz ki azıcık uykumuz vardı o da gitti ekonomi,gelecek, yeni nesil saçmalığı off off biz niye bu döneme denk geldik
Peripellaa Benimde bebiş ağlıyordu kalktım mama fln hazırladım hiç duymadım ama Rabbim korusun hepimizi inşallah