Adababy 3yasakadarsifirekran ayakta hareket halindeyse hissetmemişti ortam sessiz olumca sesi duyuldu zaten
Minikkanarya Rabbim korusun zaten içimde korku vardı sürekli avizelere bakıyordum ama hissetmedim depremden çok korkuyorum 😔olacağı zamanda hissediyorum olmadan önce🤦🏼♀️🤦🏼♀️
3yasakadarsifirekran Minikkanarya Depremle mi alakalı bilmiyorum ama tesadüfte olabilir oğlum 8 buçuktan beri uyumuyordu aşırı huzursuzluk yaptı son 1 saat ağladı nedensiz tam uyudu yatırdık yatağa geçtim sallandık
aggubebek Minikkanarya seni takibe alalım olmadan önce hissedersen buraya yaz arkadaşım, çünkü 99 depremzedesi olarak ben de sen kadar korkuyorum, biliyorum ne olduğunu ne yapmamız gerekiyor herşeyi ama duygusu çok farklı
tombikdonerkankasiiskender Minikkanarya ya bende aynı böyleyim istanbul kartalda oturuyorum hissetmedim ama, tam hatırlamıyorum saati içimden bu havada ya deprem olursa diye geçirdim şimdi görünce şok oldum 🙁
lceLady 3yasakadarsifirekran Aynı durum aksamdan beri oglumda da var. Sürekli uykusunda dönüp duruyor huysuz uyanıyor. Bende anlam veremedim
Elifbst 3yasakadarsifirekran ben bursadayım benim oglumda daha yarım saat önce uyudu bi degişikti hissediyor melaikeler demekki
Adababy 3yasakadarsifirekran işte bizimki gıcırtı olmadı ses dalgası geldi hani vitrin olursa içinde bardaklar saniyelik titrerya öyleydi
lceLady Hayatımızda bi deprem eksik. Bi söz var ya. Ben bu çağdan Etimle kemiğimle nefret ettim diye. Aynen öyle valla. Herşey eksik bide bu tam olsun
3yasakadarsifirekran lceLady Valla ya şimdi de deprem kaygısı sanki az derdimiz varmış gibi. Her türlü hayatta kalma mücadelesi veriyoruz
KahveliVera lceLady öyle hakkı bir söz ki azıcık uykumuz vardı o da gitti ekonomi,gelecek, yeni nesil saçmalığı off off biz niye bu döneme denk geldik
ozlemmm 3yasakadarsifirekran Ben ilk başta dışarda büyük bir şey devrildi sandım güm diye bir ses sonra hafif sallanınca anladım deprem olduğunu
3yasakadarsifirekran ozlemmm Heh aynen sanki vitrin sallanır ya içindeki tabak çanak ses çıkarır öyle bir şeydi.