Elmsnghn Serrameyup ben 37. Haftaya kadar çalıştığım için doğumum da 40. Haftada olduğundan 3 haftalık 3 bin aldim. covidden aldığım rapor brüt maaşı etkiledi o yüzden düşüktü.
Minnakanne53 Gazmoms merhabalar bende 2022 ekim12 dogum yaptım ama 31 gün yeni yıl 2023 asgari ücret artığından zamlımı alırım sizce
Minnakanne53 Elmsnghn inşallah zamlı alırım çünkü ben 37 haftada çalışabilirlik aldım 36+3 dogum yaptım hiç bi şekilde ödeme almadım
Serrameyup Elmsnghn Minikkanarya çıkmadan imza atilmayacaginida simdi daha net öğrenmiş oldum sayenizde
Minikkanarya Serrameyup yani kağıtları dikkatli okumanızı tavsiye ederim kelime kalabalığı yapıp içine kendi hakları olmayan sözleri yerleştiriyorlar sonra olan işçiye olur