Serrameyup ben 18/01 de doğum yaptım, 38+2 de. 37 haftada raporu verdim. 520 TL süt parası yattı. Ama benim rapor parası dediğiniz (ben ise ücretli izin parası demiştim) ücret bende şöyle yatıyor :)) önce anlamadım mali müşavir ile görüştüm ama o da ne yapmış nasıl yapmış farkında değil :)) 10 ar günlük yatıyor her nasılsa bana paralar !! 10 günde bir görüyorum. E devlette işlem devam ediyor konumunda duruyor sonra bankaya transfer edildi diyor. Genelde insanlar rapor bitimi toplu almışlar ama ben neden böyle alıyorum bilemedim