Kayrahira hayır değilim. Kiracıyım. 4.500 tl tuttum 2 ay önce. Ve bildiğiniz üzere Ev sahiplernin bir çokta şartı var. Bekara ev yok öğrenciye ev yok memur olmayana ev yok. Eşimle boşandık.Bazıları boşanmış olduğum için bile kiralamak istemedi. Ama neyin fiyatı artmadı ki? Ev sahibinin geliri bu kira belki de çocuk okutuyo belki bu evi borçla aldı. Her geçen gün yediğimiz içtiğimiz artarken kiralar artık o kadar düşük olmaz. Görmedim ben yani. Çoookk insaflı bir olması lazım ki paraya çok ihtiyacı olmaması lazım ki anca hafî otursunlar 2-3 bine diyecek