Nslhn5561 2 yol olacak bu evde yaşayalı girerken sözleşme yaptık2.yola dönerken yenilemedik aynen devam dedik 1450den girdik 1800 yaptı şimdi 4.700 yapacakmış . Sözleşmede %25 yazıyor napacağımı bilemedim ev yok en olur evler 6.000den başlıyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Minagzr Nslhn5561 aynı olay bizde de var 1200 e girdik 1475 e çıktı geçen sene ses etmedik verdik çünkü hakettiği buyydu bu sene kafasına göre 2500 diyo ekstra koyuyor üstüne arastırdık yüzdelik neyse dnu verdik zammı biz ustemediğimiz sürece çıkartamaz çok arastırdık avukatımız var hiç bisey yapamaz dedi mahkemeye bile verse haklı taraf biziz
Nslhn5561 Tecrubelianne Ne yapmam lazım eşim çıkacağız demiş ben çıkmak istemiyorum yasalarca hakkımız da var
Tecrubelianne Nslhn5561 instagram da av.bilalyavuz var onun bu konuyla alakali bi videosu baya asagilarda kaliyor detayli bilgilendirme yapmis bi bakin
3yasakadarsifirekran Nslhn5561 bizim oturduğumuz evi de satılığa çıkardılar kiralık bakıyoruz içinde oturabilecek gibi evler 7-8 arası Allah yardımcımız olsun
GulcannOzgur Adana’da yaşıyorum .. 8500 olan kirayı ev sahibi bu sene 25 bin istedi. Hâlâ şoklardayım. Kontrat yapmadığım için de çok pişmanım. 😔
Nslhn5561 GulcannOzgur kontrol olmasa %25 in üzerinde yapabilme Hakkı var mı ? Şaka mı bu ya ev alalım desek ev de alamıyoruz 🤦🏼♀️
Girlpower 3yasakadarsifirekran bizim de evi satılığa çıkardılar ama ev bakın ne demek ya öyle bişey yok bi kere yarın biri alsa bile daireyi 6 ay oturma hakkınız var o da eğer yeni ev sahibiniz kendi veya birinci derece yakını oturacaksa sizi 6 ay sonra çıkarabilir ayrıca yeni ev sahibiniz eğer kendi oturmayacaksa siz çıkın yeniden kiraya vercem de diyemez eski ev sahibiniz ile olan sözleşme devam eder eğer sizi kendim oturcam diyip çıkarır da başka birine kiraya verirse mahkemeye verip 1 yıllık kira tazminat alabilirsiniz
3yasakadarsifirekran Girlpower Evi ilana koymuş satılık için 2 aile gelip baktı hatta. Eşim söyledi zaten satılsa bile ev Temmuza kadar çıkmayız Temmuzda sözleşme doluyor bakalım ne olacak
Elisasmommy Nslhn5561 sözleşmeyi yenilememişsiniz. %25 şartını kaldırdılar zaten diye biliyorum. Yani şöyle düşünün sizin kiralık eviniz olsa bu ekonomide çevrenizdeki herkes piyasaya göre kiralasa siz piyasanın yarı fiyatına kiralar mısınız?
Girlpower Elisasmommy sözleşmeyi yenilemek gerekmez her yıl otomatik olarak yenilenir ayrıca temmuza kadar en fazla %25 zam yapabilir
Sevengulsen Nslhn5561 bizde şuan aynı durumdayız eve girerken 100 tlden girdik gecen sene sözleşme yaomadık 1300 oldu şimdi 3500 istiyo en son 3000 e bırakırım diyo kab etmezsek eve ihtar göndercekmiş kayinpederine sattı olarak gösterip çıkarcakmıs. Şuanki kiralara normal şartlarda evi 6000 tl amacı çıkarmak. İnada bindi bizim işte