MeReYa enmir Bence bebeğinize göre yaşayın. Ben de ister istemez bir beklentiye girdim ama elhamdülillah denilenleri yaşamadım. Bebeğim de 4 ay 13 günlük. Sadece gözlemleyin, sakin ve rahat olun 🙂🌺
RobinScherbatskyy enmir internete atak hesaplama diye yazarsanız çıkar benim kızımda 2 ekimde doğdu ama 40+0 1 ekim olması gerekiyor 1 ekimden hesaplıyorum