Bu nedir ya herkes bir tutturmuş atak diye. Bu çocuklar aynı fabrikadan mı çıkıyor aynı gün mü atak geçirecekler. Benim oğlum 4.5 aylık hiç atak falan olmadı. Çocukları biraz rahat mı bıraksak. Siz şimdiden olmayan bir huzursuzluğun peşine düşerseniz, çocuk tabi ki strese girer. ❤️