trakyalikizce bir anne parkta bana ‘şu da şöyle olsaydı daha çok olurdu sütüm gibi şeyler düşünme hiç şuan neyse o kabullenip bebeğini büyüt’
Bir de Güliz onat var emzirme danışmanı ondan bir paket almıştım. Tüm sorunlarını beyaz bir balona koyup uçurun ve bebeğinize odaklanın. İmgeleme olumlama çalışmaları dinleyebilirsiniz bende ise yaradı stres eşim ailesi vs bebeğimi ilk 15 gün memeye tutturmadilar sonra da bebem memeyi almadı uğraş vs 2.ayda başladık emmeye. 💙 ben de içimi döktüm bir 😊