trakyalikizce sağlıklı beslenmeniz sütünüzü artıracak diye kesin bir tanı yok ki. Hayatınızda neler olduğu da çok önemli. Mesela çok üzüldüğünüzü söylemişsiniz. Bebeğiniz bu halinizden aşırı etkilenir. Stres bir bebeğin anne ile güvenli bağlanmasını ve sütünü ne yazık ki etkiliyor. Annenin sakin bir hayat yaşaması, stresten, üzüntüden uzak durması gerekiyor. Siz sakin ve mutlu kalmalısınız ki bebeğinize geçsin sizden. Onun dışında beslenme geliyor ki dediğim gibi önce mutluluk sonra beslenme. Ayrıca sütün kalitesi diye bişey olmaz. Zamanla iyice su gibi olur süt. Yani ilk zamanlardaki gibi sarı süt gibi olmaz. Bebeğinize kiloyu da sütünüzden yağ aldırır. Sütünüzün yağını arttırmanız lazım yani. Herşeyden geçtim mama verince ne oluyor ki? Kendine de bebeğinize de bunu yapmayın. Mama içse bile bir şekilde büyüyecek. Annesine ihtiyacı var onun. Sütünüz iyiyse emzirin ama yoksa da sizin elinizde olan bişey değil bu. Kendinizi telkin edin. Benim sütüm çok iyiydi mesela. İlk aylarda çok güzel besledi bebeğimi. 4 aylıkken sütümün besleyici kısmı gitti. Bebeğime sütüm artık az geliyor doymuyor yani. 4 ve 5 ay bekledik. Baktık ki kilo almamaya devam ediyor. Doktorumuz mama önerdi ve mecbur mama başladım bende. Üzülmeyin sakın. Hepimiz yaşıyoruz bunları. Rabbim sağlıktan ayırmasın yeter ki🙏🏻