gulsum11 Yavaş yavaş alışacak merak etmeyin.mama sandalyesine oturtun siz de önünüze yemeğinizi alın onun da önüne bir şeyler koyun biraz ortalık batıyor ama asıl amaç yemek yemeyi öğrenmesi.O yüzden yemiyor diye ekran ve oyunla yedirmeye çalışmayın.En önemlisi bu şu an .Zaten 1 yaşına kadar ana öğün anne sütü ya da mama olacak.Bunlar adı üstünde ek besin.Eline alsın gere atsın dokunsun ağzına götürsün.Amaç doyması değil şu an.Sizden göre göre öğrenecek.Bak nasıl yiyorum sen de yap falan da demeyin siz yiyin o da görerek yapacak zamanla merak etmeyin 🌸🌸