AvrupaYakasi Kbetul doktorumun önerisiyle hamilelikte kullandığım vitamin takviyelerime devam ediyorum. Atladığım günler farkını hissediyorum
Elisa34 Kbetul ruhumu çok yaşlı hissediyorum çok yoruluyorum uykusuzum hiç bişeye yetişemiyorum ama Genede olumlu şeyler düşünüyorum gelip gecicek bugünlerde sağlıklı oldun yeterki
Bsrsdf 3 aylık ikizlerle gayet dinç hissediyorum dersem inanmayın 🙈birde 4 yasında var tabi ev işleri cocuklar derken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum 😁