Kbetul hamilelikte kullandığım vitaminleri kullanmaya devam ediyorum ( re genesis,feramat ve magnezyum kalsiyum takviyesi). Bebeğim 6 aylık gece saat başı bazen 2 saatte bir kalkıyorum. Tabiki sinir geliyor uykusuzluk ve yorgunluktan ama biliyorum ki bunların hepsi geçici bir süreç sabırlı olmamız lazım