Abdisumeyye gzmzm ay canjm ayni benim oglan da öyleydi 13 aylıgiz şimdi ağlıyordu surekli ama son zamanlar biraz agresifi geçti sanki sakinlesti biraz 😁😁
Kuzumveben Ayazz444 gündüz 2 uyku yapıyoruz,gecede 10 gibi uyumuş oluyoruz gece bir defa filan kalkıyor yada kalkmıyor cogu zaman ,gece uykumuz iyi bu ara uykuya gecerken biraz zorlaniyoruz sizin nasil
Ayazz444 Kuzumveben bizimkide belli olmuyo bi bakıyom gece hiç kalkmıyo bi bakıyom mız mız şimdide galiba üst dişi çıkacak halsiz ateşi var
Babe gzmzm 9 aylik neredeyse 1 haftadir beni cileden cikartti.Elinden bir sey aldigimiz an yaygara kopuyor nefessiz kalana kadar agliyor😒 Atak midir huy degisimi midir nedir hemen gecsin yaaa 😭😭
Kuzumveben Ayazz444 bizimde sag ve sol olmam uzere azi disi cikariyoruz sis ve kabarik 1 ay oldu ama hala cikmadi huysuzluk oluyor ister istemez