gzmzm Merhaba hanımlar. 1 yaşında bebeğim var. Son zamanlarda bambaşka bir bebek oldu. Her şeyi istiyor, anında olsun diye diretiyor, ağlıyor. Çok agresif oldu, her şeyi fırlatıyor yere. Dışarı çıktığımızda da yapıyor bunları. Bu durumu yaşayanlar var mı? Neler yapıyorsunuz?
Uzaymekiii gzmzm bizde 9.ayın sonunda başladı yanılmıyorsam bu tavırlar 15.ayın sonunda normale döndü🙄 geçen 5-6 aylık süreç çok sinir bozucu ama net olmakta fayda var çünkü istediklerini yaptırmayı çok iyi biliyorlar 🤭 ben ağladığında sinir krizlerine girdiğinde susup yokmuş gibi davranıyorum olmayacak bişeyi zorlamanın alemi yok sonuçta😂 size bol sabır diliyorum ama geçiyor merak etmeyin☺️
Kuzumveben gzmzm buyuyor annesi anliyor herseyi benimde bebegim 11 ay 8 gunluk surekli huy degistiriyor
Abdisumeyye gzmzm ay canjm ayni benim oglan da öyleydi 13 aylıgiz şimdi ağlıyordu surekli ama son zamanlar biraz agresifi geçti sanki sakinlesti biraz 😁😁
NrYlmzTsr Klasik 1 yas sendromlari 😏 oglum da 14 aylik, bu sekilde. Anlatiyorum, konusuyorum, bazen kiziyorum :) o an hangisi agir basarsa istedigini anliyor 😄
gzmzm NrYlmzTsr allahımm her yaşta bir sendrom var sanırım, 2 ve 3 yaş sendromlarını da duymuştum. Umarım kısa sürer. Ben de her istediğini yapmak istemiyorum ağlamasına izin veriyorum ama dışarda çok zorluyor
NrYlmzTsr gzmzm disarda beni zorlayan yemek masasindan karni doyunca kalani asagi atmasi 🙄 evde hadi hergun 5,10kez sil supur, disarida olmuyor 😄 Hersey oyle boyle geciyor, bunlar da gecicek :)
gzmzm Uzaymekiii teşekkür ederim inşallah çabuk geçer. Ben de net olmaya çalışıyorum ama bazen kıyamıyorum.
Deletedmom110 Ne sendromu ya hey Allahım. Her aya bi sendrom koyacaklar yakında. 7 ay sendromu,13 ay sendromu. Bir yaşı da ilk defa duyuyorum
gzmzm Deletedmom110 maşallah bebeğiniz ilk doğduğu an nasılsa bugüne kadar aynı şekilde devam etti sanırım. Elbetteki bazı dönemler bazı değişiklikler yaşayacaklar hiç mi gelişim psikoloji okumadınız?
gzmzm Kuzumveben aynen öyle, çok hızlı büyüyorlar ,her gün farklı bir şey öğreniyorlar. Kolay geçer inşallah bu dönemler çünkü azı dişlerimiz de geliyor
Deletedmom110 gzmzm bunun adı gelişim. Sendrom değil. Kuş uçtu sendrom. Bebeğim ah dedi sendrom gülmedi sendrom.
Kuzumveben gzmzm amin insallah canim ah sorma azi disimiz sag ve solda cikmaya calisiyor 1 ay oldu hala cikan bisey yok bekliyoruz 🤷🏻♀️
gzmzm Deletedmom110 https://www.medicalpark.com.tr/2-yas-sendromu/hg-2104 Ne çok biliyorsunuz. Koskaca medicalpark hastanesinin uzmanları sendrom demiş ama size göre değil. Sataşacak yer aramayın
gzmzm @birkizannesi# 4 ay 18 günlük bi kızım var. Genel olarak zor bir bebekti,kolikti vs vs. Bitsin rahat ederiz vs vs dedik ama gaz bitti bin kat daha zor bir bebek oldu. Özellikle son bir haftadır kontrolden çıktı. Tek bir saniye yerde zaman geçirmiyor. Kesintisiz ağlıyor ve öyle böyle bir ağlama değil. Sürekli kucakta taşımaya gücüm yetmiyor. Ağlarken ev yıkılıyor yakında şikayet ederler komşular. Çok çaresizim muayenelerde sıkıntı yok. Bir tek idrarı alamadım torba dolmuyor bi türlü. İyi değilim artık biraz kolay bi bebeğim olsun istiyorum. Güya atağın bitmesine üç gün var. Dördüncü gün melek gibi olacağına hiç ihtimal vermiyorum. Teselli bulmak istedim,hiç yardım edenim de yok eşimden başka. Hayırlı akşamlar olsun herkese😞😔 Bu cümleler de size ait. Madem kelimelere takılıyorsunuz sendrom denen bir şey yok gelişim, sizin burda bahsettiklerinizde gelişim. Önceden atak mı varmış şimdi atak haftası vs buna takılıyorsunuz.
NilDenizimm gzmzm iki gece önce saat 5 te komşu kapıyı çalıp rahatsız olduğunu söyledi eşim kapıyı açtı normalde ben açsam kesin kavga ederdim eşim sakin kalmayı başarabildi üstelik kadın geldi 2 yaşında çocuğu varmış hanımefendinin. Eşim de beni teselli etmek için senin neler yasadigjni bilmiyor boşver deyip olayı kapatmaya çalıştı.