en_sevdiklerim2 hic endişe etmeyin. En kötüsü uçakta ağlayıp bağıracak. Bi kac saat da insanlar cekiversinler. Alin kucağınıza yürüyün uçak içinde. Hostlar ve hostesler alakadar oluyor zaten. Eger sosyal bir bebekse onlarla muhabbet edin. Ya da diğer yolcular ile. Bebeginiz belki bu farklılıktan, kalabalıktan, yeni insanlardan hoşlanır. Siz pozitif olun yeter.
Iyi uçuşlar size!