en_sevdiklerim2 hic korkmayın, stres yapmayın.
Öncelikle eger bebek arabaniz yanınızda olacaksa checkin sırasında bildirin. Arabanizi yanınızda ucak kapisina kadar götürebilir, ucak kapisinda teslim edip, tekrar ucak kapisindan teslim alabilirsiniz.
Eger emzik kullanıyorsanız inis ve kalkista mutlaka verin. Basıncı minimum indiriyor ve bebekler daha az etkileniyor. Emzik kullanmıyorsanız eger emzirin, ya da mama verin, verin ki yutkunma reflexi çalışsın bebegin.
Sevdiği oyuncakları yaniniza alın. Oyalanacagi, veya sevdiği şeylerin yanında olması hem eğlendirir hem de zaman gecirtir.
Mama hazırlamak isterseniz host ve hosteslerden yardim alabilirsiniz. Suyunuzu sizin getirebileceginiz gibi ucak icinde de sicak su temin edebilirsiniz.
Bez değişimi için ucak ici tuvaletlerde açılır kapanır bir platform var. Kucuk bir alan, sıkıs tepis alt değişimi yapıyorsunuz. Tavsiyem kontrollerde sonra uçağa binmeden alt değişimi yapın. Acil alt degisim gerekirse ucak içinde yapabilirsiniz ama dediğim gibi alan cok dar, biraz zor oluyor. Beziniz, alt degisim örtüsü, cop poşeti, islqk mendil.. ne gerekli.ise yanınıza alın yedekli.
Yedek kiyafet bulundurun yanınızda. Ne olur ne olmaz, kusabilir, islanabilir…
En en en önemlisi!!sakin ama sakin ucak icinde stres yapmayın. Aman yolcular rahatsiz olur, aman ses yapti bebegim, agladi diye stres olmayın. Dogalarinda ağlamak var, bebek o cunku., degisik ortam, degisik koku, tanımadığı insanlar… siz sakin kalin ağlama veya bağırma durumunda. Gülün, şarkı söyleyin sessizce, sarılın.. sizi hissetsin yeter.
Iyi yolculuklar