-Cedric
Estfağfrullah aklınıza takılan bısey varsa sorabılırsınız tabi
Ben 1,62 babası 1,75 ama ailede iki tarafında boyları cok uzun.
Önce cocuk doktoruna götürdüm boy hesaplaması yaptı anne babanın. Cocuk için kısa dedi. Randevu actı bize cocuk endekronolojiden. Bu sefer kan idrar tahlilelr yapıldı hersey normal cıktı ama doktor çok geri dedi.ben yine tekrarladım biraz daha bekleyelim olmadı diye. Doktor şansa bırakamayiz cok geri dedi. Kemik ölcümü yapıldı. Su an yası 12 hatta 12,5 ama kemik yaşı 9-10
2-3 kez gittik ilaclar ile hormon tedavisi uygulandı.bu ay nasipse iğne yolu ile tedavıye baslıcaz.
Erkekler yine bu konuda sanslı. Kızlar için daha zor bi durum. Oraya gidiyorum saatlerce duruyoruz hastanede. Ve o kadar cok cocuk geliyor ki. Bi kız gelmişti 15 yasında boy kısalıgından. Doktor anneyi biraz terslemiş niye smdiye kadar getirmedin diye. Cunku kız regl olmus.onada ilac tedavisi uygulancak ama bu durum regli etkiliyormus olmama durumu varmıs.
Aklınızda en ufak suphe varsa benım gibi beklemeyin derim. Önce cocuk doktoru gorsun randevu acsın size yada siz direk cocuk endekronoloji ye gidin kemik ölcümü yaptırın zaten hersey ortaya cıkıyor en azından içiniz rahat eder