Arkadaşlar bebeklerin büyümesi 2 yaşına kadar kilodan,2yaştan sonra genetik yük etkilemeye başladığı için boydan takip ediliyor yani 1 yaşında çocuğunuz 100cm de olsa 70 cm de olsa 2 yaşından sonra uzun mu olacak kısa mı tahmin edilebiliyor, bu yüzden burada yazılan abartı boy kiloları okuyup kendilerini üzen annelerden olmayınız🚨 Dip not: ben 1 yaşımda 81 cm(bir kız için çok uzun) ablam 77cm (ikimizin de sağlık karneleri duruyor) şu an ablam 1.75 ben 1.70 bu şekilde de örneklendireyim😂 ben zamanında burayı okuyup üzülmüş bi anne olarak her fırsatta dile getiriyorum bunları