gibicibicis bebitonunannesi_ boy boy 5 tencere 4 tava var onlardan bile bunalıyorum 9 büyük tencerem olsa bakar bakar çıldırırdım heralde 😂
Korel Dimitrina_kovaceva İşin garip tarafı hepsini bir şekilde kullanıyorum satsam bu seferde elim ayağım dolaşır 🥲
Dilaramuhammedismail Dilaramuhammedismail bide 1tane kızartma 1tanr balık tavam varmış 😀 sonra dan gördüm
Dilaramuhammedismail bebitonunannesi_ şu anda dolabının bir bölümünde tancereler tavalar ayrı asılı duvarda ama tencerelere ayrı dolap yaptırmayı düşünüyorum resim nasıl atılır bilmem yoksa atardım iç içe duruyor tencereler işte🤗
Nezzz_ bebitonunannesi_ 4 adet çelik tencere +düdüklüsü set halinde (Karaca) 4 adet karaca bio diamond siyah döküm 4 adet granit ( gülsan) 3 adet granit sahan (thermod) 1 adet çelik tavam (Korkmaz)ablam vermişti 1 adet Emsan troy emaye kızartma tencerem var🌸🫣🫣
simiyyy bebitonunannesi_ tenceremin 14 tane olması ya 😅 ben de diyorum dolaplarda yer yok olmaz tabi 😅
CDUHAAR bebitonunannesi_ Bir takım sadece küçük, orta,bir büyük, bir de en buyuk, pilav için granit bu kadar
bebitonunannesi_ CDUHAAR bende öyle isterdim.isterdim ki dolaplarım ferah ve düzenli olsun erzaklara da yer kalsin . Benim sürahilerimde fazla
zuhalsebu bebitonunannesi_ 4 Granit 4 çelik tencere 2 sahan 2 tava 1 wok 1 krep tavası 1 kızartma tenceresi 1 düdüklü🤔 ben hala diyorum ki çok az yetmiyor😂
CDUHAAR bebitonunannesi_ valla bi tane sürahim var,3 lü tavam var granit, 3 lü çelik tavam var ,yetiyor valla. Fazlası zarar hem cebe, hem bize iş yükünü artırıyor sadece.
zuhalsebu bebitonunannesi_ valla daha alasım var hadi tencereler neyse de tavalar hiş yetmiyor😂 şuan tencerenin 4ü buzdolabında🤔
birannebirogul21 bebitonunannesi_ karaca hepsi 5 para etmez bee…. 14 tane normal büyüklü küçüklü setler bı tanede 10 litrelik var
zuhalsebu birannebirogul21 beterin beteri var, hisar. Bide o dönem kaliteli diye daha pahalıya aldım. Granitlerimin içi sarardı, çeliklerimin içi lekeli geçmiyor. Ve hala eksiklerimi tamamlamadılar ben evlendim çocuğum oldu😅