Merhaba kızlar bende 3. Aya girdim dün kontrole gittik bebeğim gayet güzel emiyordu huzursuzluğu yoktu fakat kilo ölçümüzde 100 gr almış sadece boyu falan uzamıştı doktorumuz 10 gün boyunca hem sağıp ver hemde emzir dedi bebeğim 100 gr almasına rağmen memede hiç huzursuz değildi doktordan geldiğinden beri memede boğuşuyor malesef sağıyorum sağınca da 10 cm anca geliyor onu da biberonla veriyorum ama sürekli yalanıyor dudağını dilini emiyor anlamadım gitti yardımcı olur musunuz