Merhaba kızlar 4 ay 12 günlük kızım var yaklaşık 1 aya yakındır bu sıkıntıyı yaşıyoruz gündüzleri beni asla emmek istemiyor anca uykuya dalarsa öylesi şimdiden diyeyim mama veriyorum mecbur çünkü sağımla sütüm gelmiyor yani normalde fışkıran ve biberonla veriyorum oda mecbur kaşıkla denedim kaşık biberonla denedim kıyamet koptu mamaya mecbur başvurdum çünkü asla uyumuyordu ki uykuluyken emzireyim yani öyle bir çarem kalmadı için veriyorum geceleri uyandığında beni emiyor ama emzirme pozisyonuna yattığı an çıkdırıyor hep farklı pozisyonda denedim ama yok yani yaşayan var mıbu durumu nasıl aştınız ?