oğlum 3,5 yaşında sutten keseli bir yıl oldu yanima gelir surekli memeye dokunuyor telefonla konustugumda ozellikle gelip dokunuyor cok bagliydi zor kestik anlatiyorum konusarak yine ayni canımı sıkmaya basladi cok hareketli bir yere gittigimizde avm yada bahceye goturdugumde kosar elimizi tutmaz soz dinlemez inatci cok yoruldum tek cocuk nasil bas edecegim ne zaman duzelir 4 yasinda akillanir diyor kimisi sizcede oylemi