Bicolog Çok çok teşekkür ederim . Ihlamur kaynattım bir iki kaşık verdim ama ne kadar vermem gerekiyor ? Bir de sarımsaklı çorbanın tarifini yazabilirseniz çok sevinirim . Nebülünü ben de uyurken veriyorum uyanıkken kabul etmiyor burnuna da çok zor dokunduruyor . Bir de suyu kaç cc vermiştiniz ?