mervemama Çok geçmiş olsun, benim oğlumda 6 aylıkken yakalanmıştı çok zor bir süreçti ama geçti çok şükür. İştahı için üzülmeyin biz de hasta olduğumuzda iştahımız kapanabiliyor iyileştikten sonra kilosu tekrar toparlanacaktır. Çok şükür biz evde atlatmıştık ben de buradan çok fazla fikir almıştım belki yardımı olur size yazayım. Öncelikle her uykusundan uyandığında bütün odasını havalandırdım tekrar ısıttım o uyuyana kadar. Sık sık su verdim bir de ben ayva kaynatıp içiriyordum hemen balgamını atıyordu. Ihlamur kaynatabilirsiniz. Sarımsaklı çorba çok iyi geldi ve severek yemişti. Havalarını gece uykusunda 20 dk arayla yapıyordum çünkü uyurken hareketsiz olduğu için daha iyi alabiliyordu. Havalarını aksatmayıp düzenli yaparsanız üç günün sonunda etkisini gösteriyor üzülmeyin. Bir de her daim burnunu açık tutmaya çalışın. Çok çok geçmiş olsun 🌸