Wonderful_mom benim de bebeğimi kedi tırmalamıştı öncelikle sabunla güzelce yıkayın o bölgeyi. Doktor bir tanıdığımız ne olduğu bilinmeyen, saldırgan bir kediyse ve yara derin ve pisse mutlaka doktora gidilmesi gerektiğini ama ufak bir çizikte buna gerek olmadığını boşu boşuna aşı ile çocuğun canını yakmamamızı söylemişti ama burada çocuğun tetanoz aşısını olmuş olması da önemli. Çok şükür bizde herhangi bir şey olmadı ama siz bir de kendi doktorunuza danışın tabii.