Wonderful_mom Ablamin kedisi var kizlar 2 gündür almışlar . Sevmeye geldik 9 aylik bebeğimi tırmaladi birşey olur mu ?
midekoruyucu Wonderful_mom kedinin aşıları tam değil büyük ihtimalle. Siz her ihtimale karşı bi hastaneye gidin mutlaka.
Deletedmom_39 Wonderful_mom ablana güveniyorsan tüm aşıları varsa sorun olmaz 🤗 ama anlamadığım kediyimi 2 gün önce almışlar yoksa 2 gün önce mi çizdi
maras46ikincihesap Wonderful_mom merhabalar çok değil bir ay kadar önce parkta çocuğun bir tanesi sokak kedisi severken kedi oğlumun üstüne Zıpladı yanağını tırmaladı hemen hastaneye götürdük üç doz kuduz aşısı yapıldı ayrıca ilaç kullandırdı doktor görünürde derin bir şeyi olmadığı halde belki ablanızın kedisi ev Kedisidir bu kadar iğneye falan gerek kalmaz ama yine de götürün derim
LaraCroft Wonderful_mom kesikler derin mi? Antibiyotikli krem sürmüştük biz… ısırma olmadıysa ve kedi kuduz değilse bişey olmaz bence
midekoruyucu Wonderful_mom aşıları tam olmayan kedilerde derin kesiklerde sorun olabileceğini duymuştum o yüzden dedim.
midekoruyucu midekoruyucu doktor değilim öneride bulunmak istemiyorum 🙈 ama içiniz rahat etsin istiyorsanız doktorunuzun numarası varsa danışın mutlaka, yoksa da bir sağlık kuruluşuna başvurun gerekli ise aşı yaparlar.
Haffuse Kuduzdan zoyade tetenoz riski de var, bilmiyorum 9 aylik bebege yapiliyor mu… Doktora kesinlikle danis… cok gecmis olsun
mervemama Wonderful_mom Aşıları tamsa , sağlıklı bir kediyse bişey olmaz . Bol sabunlu suyla yıkayın .
Wonderful_mom Mariirma Mariirma aldığımız yeri arayip sordum ic ve dış parazit aşıları yapılmış dedi korkmayın dedi ama
sheyda9191 Wonderful_mom eğer aşılaro tamsa sorun olmaz. Ama değilse hastaneye götürün bir kontrol edilsin. Önlem alınsın
Wonderful_mom sheyda9191 aşı dediğiniz iç ve dış parazit aşıları mi.. kedi 2 aylik aldiklari yere sordular yapılmış dediler
Deletedmom_75 Wonderful_mom Küçükken benide tirnalamisti o gündür kedilerden irkiliyorum asla yaklasamiyorum görüntüsü bile urpertiyor gormeye bile tahammül edemiyorum maalesef acayip fobim oldu
Ysmndmrl Wonderful_mom arkadaşımın oğluna kedi pati attı çok az bir çizik vardı takip ettiği çocuk doktoru hastanenin kuduz bölümüne yönlendirdi hem aşı hem antibiyotik aldı isterseniz bir doktora danışın önemli olabilir o günden beri sokaktaki kediler sevdirmiyorum kızıma