sedaozdemir valla bende 7.5 aylıkken aldım hatta eğitim biteli 2 hafta olucak hala ağlıyo uyumadan önce ama yalandan ağlıyo bunu görüyorum oyizden çok takmıyorum bence alın harika birşey geceleri raht uyuyorum yaa bi ara kendi yatağımızda sığınmacı gibiydik😅😅 şimdi herkes kndi yatağında meseka şuan diş de çıksrtıyoruz yavaşdan sadece uyumadsb önce al diye ağlıyo sonrası güzel bi sessizlik ilk gn belki biraz zor olabilir çok tepki veriyolar ama sakın pes etmeyin ben 2. Günü bırakıcakdım resmen ama okadar iyiki şuan